Grupa RW, lider w dziedzinie reklamy outdoorowej, dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH, przyczyniając się do tworzenia bardziej zintegrowanej oferty reklamy cyfrowej w Polsce.
– To dopiero początek – zapowiada Wojciech Wójcik, członek zarządu Grupy RW. – Przejęcie tych nośników to pierwszy krok w budowaniu ogólnopolskiej sieci DOOH, która w ciągu najbliższych lat będzie miała 500 własnych cyfrowych nośników. To ambitny i mocno realistyczny plan, który zmieni krajobraz polskiej reklamy cyfrowej. Warto także dodać, że w Krakowie, po wprowadzeniu przez włodarzy miasta uchwały krajobrazowej, nośników reklamowych jest niewiele, stąd tym bardziej cieszy nas fakt, że to właśnie Grupa RW wzbogaciła swoje portfolio o legalne, nowoczesne, wysokiej jakości ekrany.
Do tej pory Grupa RW oferowała kampanie DOOH w ramach sieci partnerskiej i brokerskiej. Z sukcesami realizuje także kampanie reklamowe na ekranach w pociągach dalekobieżnych, regionalnych oraz PREMIUM. Ambicje firmy wykraczają jednak daleko poza dotychczasowe działania.
Digital out of home to nowoczesna forma reklamy zewnętrznej, która łączy tradycyjną siłę outdooru z innowacyjnością i elastycznością planowania. Reklama na ekranach oferuje wysoką jakość wizualną i możliwość dynamicznej zmiany treści w zależności od potrzeb i okoliczności. Jest narzędziem pozwalającym markom skutecznie i szybko komunikować się z rynkiem. Spoty prezentowane na ekranach dzięki narzędziom i technologiom znanym często z reklamy internetowej docierają do atrakcyjnych grup celowych, angażują, przenoszą do sieci.
Grupa RW, dynamicznie rozwijając swoje usługi w zakresie digital out of home, wciąż inwestuje także w tradycyjne formaty, które od lat stanowią podstawę jej działalności. Fundamentem działalności Grupy RW od 12 lat pozostają nośniki wielkoformatowe, które obejmują blisko 300 lokalizacji w całej Polsce. W ofercie firmy znajduje się ponadto 15 000 billboardów i backlightów, a także kilkadziesiąt ścian przeznaczonych do malowania murali i ekomurali.
Grupa RW stawia nie tylko na skuteczność swoich działań, ale także na zrównoważony rozwój. Firma ma możliwość kompensacji śladu węglowego każdej realizowanej kampanii, co wyróżnia ją na tle konkurencji i pokazuje, że nowoczesna reklama może iść w parze z odpowiedzialnością za środowisko.
Podpowiemy, jakie nośniki i lokalizacje najlepiej sprawdzą się dla Twojej marki.