We wrześniu z naszym udziałem powstały murale w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu oraz we Wrocławiu. We Wrocławiu realizowaliśmy EKOmural dla nowej platformy streamingowej Viaplay, a w pozostałych miastach w ramach akcji „Czym jest rap?” koordynowaliśmy powstawanie murali dla Spotify z wizerunkiem polskich raperów i raperek. Rozpoczęliśmy również prace nad ekologicznymi muralami dla firmy Sii.
Grupa RW jest oficjalnym dystrybutorem farby KNOxOUT. To pierwsza farba na świecie, która oczyszcza powietrze. Choć brzmi to niewiarygodnie, jest to opatentowana technologia, która redukuje szkodliwe zanieczyszczenia. Skuteczność KNOxOUT potwierdzają badania naukowe, o których więcej przeczytasz TUTAJ. Farba jest na rynku od 2009 roku, a projekty wykonane z jej zastosowaniem postały już na 6 kontynentach.
Na stronie MalujemyMurale.pl można zobaczyć fotorelację, która podsumowuje akcję przygotowaną we współpracy ze Spotify. Na naszym kanale na YouTube, oprócz wideorelacji z przebiegu prac nad realizacją kampanii dla Spotify, znajdziecie również fotoreportaż o tym, jak powstawały ekologiczne murale Viaplay.
A jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o ekologicznych farbach antysmogowych KNOxOUT, polecamy Wam wywiad z Johnsonem Ongkingiem z Boysen, który zainicjował powstanie farb oczyszczających powietrze.
Podpowiemy, jakie nośniki i lokalizacje najlepiej sprawdzą się dla Twojej marki.