OOH z nową energią. Branża, która dojrzewa i działa odpowiedzialnie

Reklama zewnętrzna zmienia się na naszych oczach – dojrzewa, integruje się z nowymi technologiami, cały czas starając się jeszcze lepiej odpowiadać na wyzwania społeczne i estetyczne. O tym, jaką rolę pełni dziś OOH i dokąd zmierza, opowiedział nowy zarząd OOHlife Izby Gospodarczej w wywiadzie dla lipcowo-sierpniowego wydania „Media Marketing Polska”. W rozmowie udział wzięli: Wojciech Wójcik, Aleksandra Derc i Nell Przybylska.

OOH jako strategiczne narzędzie wzrostu

Reklama zewnętrzna to dziś zintegrowany ekosystem, który łączy technologię z odpowiedzialnością i designem. Jest dostępna niezależnie od lokalizacji – działa zarówno w metropoliach, jak i w mniejszych miastach. Czyni to ją medium demokratycznym i wiarygodnym. Jej rozwój, jak podkreśla zarząd OOHlife, jest nierozerwalnie związany z cyfryzacją, standaryzacją i troską o jakość przekazu.

Jakość, estetyka i kontekst

Branża OOH coraz większą wagę przykłada do sposobu prowadzenia komunikacji reklamowej. Estetyka i kontekst kampanii stają się równie ważne jak ich zasięg – przemyślany projekt lepiej zapada w pamięć i buduje zaufanie do marki. To wartości, które od lat promujemy w Grupie RW.

Reklama odpowiedzialna to taka, która ma znaczenie

OOH może łączyć skuteczność z realną wartością dla otoczenia. Kampanie, które realizujemy w Grupie RW, są spójne z wartościami marek, etyczne i kontekstowo dopasowane do miejsca. Stawiamy na uczciwość, prosty przekaz i innowacyjne formy dotarcia. I co równie ważne – jesteśmy neutralni klimatycznie: liczymy i kompensujemy ślad węglowy.

Grupa RW współtworzy kierunek zmian

Dla nas wywiad w „Media Marketing Polska” to nie tylko głos w ważnej debacie, ale również potwierdzenie, że jako Grupa RW aktywnie kształtujemy przyszłość reklamy OOH. Jesteśmy częścią zmiany, która redefiniuje sposób, w jaki outdoor komunikuje i działa.

Foto: Tomasz Łączyński – @laczynski_ph (Instagram)

Masz pomysł na kampanię?

Napisz do nas.
Podpowiemy, które nośniki i lokalizacje najlepiej sprawdzą się dla Twojej marki.

Kontakt