City transport – reklama, która jedzie z Twoją marką (Grupa RW w mediach)

City transport | Grupa RW w mediach

W ostatnich tygodniach opublikowaliśmy w naszych mediach społecznościowych cykl wpisów o reklamie w city transporcie, pokazując, jak zwiększa ona zasięg marek w przestrzeni miejskiej i dlaczego warto uwzględnić ją w strategii mediowej.

Teraz o skuteczności i potencjale tego kanału można przeczytać również na łamach „Media Marketing Polska” – jednego z najważniejszych magazynów branżowych.

Z artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego city transport to kanał, który warto mieć w miksie mediowym?
  • Jak reklama w pojazdach wspiera działania digitalowe?
  • Które formaty – zewnętrzne i wewnętrzne – najlepiej budują zasięg i zaangażowanie?
  • Co wiemy o profilu pasażerów komunikacji miejskiej?

Dlaczego city transport?

Jak wynika z raportu Izby Gospodarczej OOHlife, w 2024 roku ten segment reklamy OOH odnotował wzrost o 29,6% rok do roku, osiągając wartość 52,46 mln zł. Za tym wynikiem stoją:

  • rozwój cyfrowej infrastruktury w pojazdach,
  • dostęp do danych umożliwiających precyzyjne targetowanie,
  • oraz rosnące znaczenie zintegrowanych kampanii łączących offline z online.

 

City transport to medium, które w naturalny sposób łączy zasięg z częstotliwością kontaktu i wzmacnia inne kanały komunikacji – podkreśla Wojciech Wójcik, prezes Grupy RW.

Reklama w komunikacji miejskiej towarzyszy ludziom tam, gdzie żyją, przemieszczają się i podejmują decyzje zakupowe. Dzięki mobilności pojazdów „podróżuje ona z marką”, skutecznie budując świadomość, zasięg i zaangażowanie.

Zamów bezpłatną wycenę w 24 h

Dowiedz się, ile będzie kosztować Twoja kampania.

Kontakt