W ostatnich tygodniach opublikowaliśmy w naszych mediach społecznościowych cykl wpisów o reklamie w city transporcie, pokazując, jak zwiększa ona zasięg marek w przestrzeni miejskiej i dlaczego warto uwzględnić ją w strategii mediowej.
Teraz o skuteczności i potencjale tego kanału można przeczytać również na łamach „Media Marketing Polska” – jednego z najważniejszych magazynów branżowych.
Z artykułu dowiesz się:
Jak wynika z raportu Izby Gospodarczej OOHlife, w 2024 roku ten segment reklamy OOH odnotował wzrost o 29,6% rok do roku, osiągając wartość 52,46 mln zł. Za tym wynikiem stoją:
– City transport to medium, które w naturalny sposób łączy zasięg z częstotliwością kontaktu i wzmacnia inne kanały komunikacji – podkreśla Wojciech Wójcik, prezes Grupy RW.
Reklama w komunikacji miejskiej towarzyszy ludziom tam, gdzie żyją, przemieszczają się i podejmują decyzje zakupowe. Dzięki mobilności pojazdów „podróżuje ona z marką”, skutecznie budując świadomość, zasięg i zaangażowanie.
Dowiedz się, ile będzie kosztować Twoja kampania.