2 lipca wystartowały Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Kobiet 2025 – wydarzenie, które po raz pierwszy w historii przyciągnęło tak dużą uwagę polskich kibiców. Z dumą informujemy, że Grupa RW, jako partner kampanii wspierającej naszą reprezentację w wielkim formacie, stała się częścią tej wyjątkowej historii.
Od początku wiedzieliśmy, że kampanii „Czas na naszą historię” nie można realizować w małej skali. Dlatego postawiliśmy na naszą najmocniejszą kartę – reklamę wielkoformatową. W 15 lokalizacjach, w 10 miastach w całej Polsce, nośniki Grupy RW stały się częścią piłkarskiego święta. Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Tychy, Szczecin, Poznań, Łódź, Gdynia, Gliwice i Jabłonna – to tutaj kibice mogli poczuć atmosferę zbliżającego się turnieju jeszcze przed pierwszym gwizdkiem.
Nasze lokalizacje to:
Dzięki temu kampania – oprócz funkcji informacyjnej – angażowała i inspirowała, pokazując, że kobieca piłka nożna to siła, z którą należy się liczyć, a historia tworzona przez nasze zawodniczki zasługuje na obecność w przestrzeni publicznej.
Kampania „Czas na naszą historię” potwierdza aktualne trendy w reklamie zewnętrznej. Jak wynika z raportu OOHlife, w 2024 roku rynek OOH w Polsce wzrósł o 9,7%, a wartość segmentu wielkoformatowego osiągnęła 171,45 mln PLN (+14,3% r/r). Coraz więcej marek inwestuje w duże formaty, które budują rozpoznawalność, prestiż i silną obecność w przestrzeni publicznej. Kampania zrealizowana wspólnie z PZPN udowodniła, że wielki format to naturalny wybór w komunikacji towarzyszącej ważnym wydarzeniom – takim jak EURO 2025. Podkreśla jego rangę, wzmacnia emocje i jednoczy odbiorców wokół wspólnego celu.
Napisz do nas.
Podpowiemy, które nośniki i lokalizacje najlepiej sprawdzą się dla Twojej marki.