Informacja prasowa: Nowe nośniki DOOH w portfolio Grupy RW

Grupa RW przejmuje kluczowe nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie. W ten sposób rozpoczyna budowę własnej, ogólnopolskiej sieci reklamy cyfrowej

Grupa RW, lider w dziedzinie reklamy outdoorowej, dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH, przyczyniając się do tworzenia bardziej zintegrowanej oferty cyfrowej reklamy w Polsce.

To dopiero początek – zapowiada Wojciech Wójcik, członek zarządu Grupy RW. – Przejęcie tych nośników to pierwszy krok w budowaniu ogólnopolskiej sieci DOOH, która w ciągu najbliższych lat będzie miała 500 własnych cyfrowych nośników. To ambitny i mocno realistyczny plan, który zmieni krajobraz polskiej reklamy cyfrowej. Warto także dodać, że w Krakowie po wprowadzeniu przez włodarzy miasta uchwały krajobrazowej, nośników reklamowych jest niewiele, stąd tym bardziej cieszymy fakt, że to właśnie Grupa RW wzbogaciła swoje portfolio o legalne, nowoczesne, wysokiej jakości ekrany.

dooh Kraków, dooh Rzeszów

Nowa jakość w reklamie cyfrowej outdoorowej

Do tej pory Grupa RW oferowała kampanie DOOH w ramach sieci partnerskiej i brokerskiej. Z sukcesami realizuje także kampanie reklamowe na ekranach w pociągach dalekobieżnych, regionalnych oraz PREMIUM. Ambicje firmy wykraczają jednak daleko poza dotychczasowe działania.

DOOH – innowacyjne i nowoczesne narzędzie

Digital Out of Home to nowoczesna forma reklamy zewnętrznej, która łączy tradycyjną siłę outdooru z innowacyjnością i elastycznością planowania. Reklama na ekranach oferuje nie tylko wysoką jakość wizualną, ale także możliwość dynamicznej zmiany treści w zależności od potrzeb i okoliczności. Jest narzędziem pozwalającym markom skutecznie i szybko komunikować się z rynkiem. Spoty prezentowane na ekranach dzięki narzędziom i technologiom znanym często z reklamy internetowej docierają do atrakcyjnych grup celowych, angażują, przenoszą do sieci.

Grupa RW – lider reklamy outdoorowej w Polsce

Grupa RW dynamicznie rozwijając swoje usługi w zakresie digital out of home, wciąż inwestuje także w tradycyjne formaty, które od lat stanowią jej podstawę działalności. Fundamentem działalności Grupy RW od 12 lat pozostają nośniki wielkoformatowe, które obejmują blisko 300 lokalizacji w całej Polsce. W ofercie firmy znajdują się także 15 000 billboardów i backlightów, a także kilkadziesiąt ścian przeznaczonych do malowania murali i ekomurali.

Grupa RW stawia nie tylko na skuteczność swoich działań, ale także na zrównoważony rozwój. Firma ma możliwość kompensacji śladu węglowego każdej realizowanej kampanii, co wyróżnia ją na tle konkurencji i pokazuje, że nowoczesna reklama może iść w parze z odpowiedzialnością za środowisko.

Więcej informacji o nośnikach reklamowych i realizowanych kampaniach publikujemy na stronie: reklama-wielkoformatowa.com

Kontakt dla mediów: 
Magdalena Mańkowska 
M: 690 000 679 
E: m.mankowska@gruparw.pl 

Pozostałe wpisy