Na ekranach digital out of home (DOOH) Grupy RW w Krakowie i Rzeszowie emitowane są spoty ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM, organizowanej przez Fundację Wsparcie na Starcie. Z dumą dołączamy do inicjatywy, która już po raz czternasty edukuje Polki w zakresie profilaktyki raka piersi.
DOTYKAM=WYGRYWAM to projekt społeczny, który od ponad dekady buduje świadomość kobiet w zakresie profilaktyki raka piersi, zachęcając do samobadania, regularnych kontroli oraz dbałości o prawidłowe dopasowanie biustonosza.
Celem tegorocznej edycji kampanii jest zebranie środków na zakup BIUSTObusa – mobilnego centrum edukacji, które pomoże dotrzeć z wiedzą o zdrowiu piersi tam, gdzie dostęp do specjalistów i edukacji jest ograniczony.
Organizatorem kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM jest Fundacja Wsparcie na Starcie, a jej pomysłodawczynią i organizatorką – Izabela Sakutova, ekspertka brafittingu i edukatorka działająca na rzecz profilaktyki raka piersi. Tegoroczną edycję wspierają liczne ambasadorki – na naszych ekranach i w naszych mediach społecznościowych zobaczycie: Annę Marię Sieklucką, Siostry ADiHD, Adę Fijał, Anetę Zając i Agnieszkę Kaczorowską. Zdjęcia do kampanii wykonała Aleksandra Kamińska (@fotoszuflada).
Ekrany DOOH to nowoczesna forma reklamy zewnętrznej, która umożliwia dynamiczną emisję angażujących przekazów w przestrzeni miejskiej. Dzięki zasięgowi i atrakcyjnej formie wizualnej, komunikaty trafiają do tysięcy osób każdego dnia.
Emitowanie spotów kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM na ekranach Grupy RW w Krakowie i Rzeszowie zwiększa jej widoczność, pozwala dotrzeć do nowych grup odbiorców i wspiera misję edukacyjną Fundacji Wsparcie na Starcie.
Angażując się w kampanię DOTYKAM=WYGRYWAM, chcemy przypominać, że profilaktyka to inwestycja w zdrowie i przyszłość kobiet.
Dowiedz się, ile będzie kosztować Twoja kampania.