Informacja prasowa
Grupa RW, lider na rynku reklamy out of home, z dumą ogłasza wprowadzenie najnowszej oferty reklamowej na ekranach LCD w polskich kolejach dalekobieżnych i regionalnych. Kompleksowa, zintegrowana oferta jest skierowana do firm, które pragną dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców w dynamiczny i efektywny sposób. Ta forma reklamy pozwala na dywersyfikację komunikatów, zwiększając zasięg kampanii całorocznych oraz sezonowych.
Z oferty mogą skorzystać zarówno lokalne przedsiębiorstwa, jak i globalne korporacje. Ekrany LCD umieszczone w pociągach Polregio, PKP Intercity, Kolei Śląskich, Kolei Mazowieckich, Kolei Dolnośląskich i wielu innych przewoźników regionalnych zapewniają szeroki zasięg i wysoką jakość obrazu full HD, przyciągając uwagę milionów pasażerów miesięcznie. Grupa RW, mając doświadczenie i odpowiedni zespół specjalistów, pozwala zintegrować przekaz na ponad 5100 monitorach LCD. Dla firm to ogromne udogodnienie i wzmocnienie przekazu reklamowego.
W 2023 roku z usług kolei w Polsce skorzystało ponad 374,4 miliona pasażerów, co stanowi wzrost o 9,4% w porównaniu z rokiem 2022. Prognozy wskazują na dalszy wzrost liczby podróżnych, sięgający nawet 500 milionów rocznie do 2050 roku. Rosnąca popularność kolei jest wynikiem inwestycji w infrastrukturę, modernizacji taborów oraz rosnącej świadomości ekologicznej wśród pasażerów.
Reklama na ekranach LCD w pociągach to nowoczesne rozwiązanie, które oferuje:
– Statystyki dotyczące reklamy na ekranach LCD w pociągach są imponujące. Docieramy do milionów pasażerów z precyzyjnie targetowanym przekazem. Struktura demograficzna pasażerów korzystających z usług kolei stanowi szeroki przekrój społeczeństwa, co zapewnia wszechstronne dotarcie. Jako Grupa RW jesteśmy dumni, że możemy kompleksowo wspierać obecność marek na tym innowacyjnym nośniku reklamowym. Dla wielu firm będzie to idealne uzupełnienie reklamy wielkoformatowej i innych form reklamy outdoorowej. Jestem przekonany, że lokalne marki mogą zbudować silne, zapadające w pamięć kampanie, które przyciągną uwagę odbiorców. Zapraszam do kontaktu i współpracy – mówi Wojciech Wójcik, członek zarządu Grupy RW.
Polskie Koleje (łącznie)
Polregio
PKP Intercity
Koleje Śląskie
Koleje Mazowieckie
Koleje Dolnośląskie
Koleje Wielkopolskie
Łódzka Kolej Aglomeracyjna
Koleje Małopolskie
Warszawska Kolej Dojazdowa
Pomorska Kolej Metropolitalna
Grupa RW jest wiodącym dostawcą rozwiązań reklamowych out of home w Polsce, z ponad 11-letnim doświadczeniem w branży. Innowacyjne podejście i dbałość o najwyższą jakość usług sprawiają, że firma jest niezawodnym partnerem dla firm poszukujących skutecznych i nowoczesnych form reklamy. Specjalizuje się w kampaniach outdoorowych – zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych. W ofercie sprzedażowej ma już blisko 300 własnych nośników wielkiego formatu, kilkadziesiąt powierzchni muralowych oraz 15 000 billboardów. Sieć nośników reklamowych jest nieustannie rozwijana.
Grupa RW może zredukować ślad węglowy każdej realizowanej przez siebie kampanii, co jest szczególnie istotne w dobie rosnącej świadomości ekologicznej.
Klienci Grupy RW mogą liczyć na pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Zespół specjalistów czuwa nad całością procesu — od planowania kampanii, przez jej realizację, aż po bieżący monitoring wyników i optymalizację działań.
Dzięki nowej ofercie reklamy na ekranach LCD w pociągach Grupa RW jeszcze bardziej rozszerzyła swoją ofertę, dostarczając klientom innowacyjne narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej.
Podpowiemy, jakie nośniki i lokalizacje najlepiej sprawdzą się dla Twojej marki.