Wojciech Wójcik Prezesem OOHlife Izby Gospodarczej

Znakomite informacje! Wojciech Wójcik, członek zarządu Grupy RW, objął funkcję Prezesa Zarządu OOHlife Izby Gospodarczej. To istotny krok, który otwiera przed polskim rynkiem reklamy zewnętrznej nowe perspektywy rozwoju i stawia przed branżą ambitne wyzwania.

zdjęcie Wojciecha Wójcika nowego prezesa zarządu OOHlife Izby Gospodarczej

– OOHlife Izba Gospodarcza chce być miejscem dialogu i współpracy wszystkich podmiotów związanych z rynkiem reklamy zewnętrznej. Chcemy łączyć tradycję z nowoczesnością, by wspólnie kształtować przestrzeń publiczną w sposób odpowiedzialny i efektywny – mówi Wojciech Wójcik.

Nowe władze Izby Gospodarczej

W zarządzie OOHlife Izby Gospodarczej znajdują się również Aleksandra Derc oraz Nell Przybylska, która objęła stanowisko Dyrektora Izby. Funkcję Przewodniczącego Rady Izby pełni Marek Kuzaka.

Nowa Rada Izby – eksperci branży​

W skład nowej Rady Izby weszli wybitni specjaliści z branży:

  • Marcin Ciężki
  • Michał Ciundziewicki
  • Marek Kuzaka
  • Paweł Orłowski
  • Krzysztof Wilgus

Najważniejsze kierunki działania

OOHlife Izba Gospodarcza wyznaczyła sobie ambitne cele na nadchodzący czas:

  • wspieranie innowacji i nowoczesnych technologii,
  • rozbudowę infrastruktury Digital OOH,
  • zacieśnianie współpracy z partnerami w Polsce i na świecie.

Izba stawia na współpracę, edukację i innowacje, kształtując przyszłość reklamy zewnętrznej jako integralnej części strategii marketingowych.

cytat Wojciecha Wójcika: OOHlife Izba Gospodarcza chce być miejscem dialogu i współpracy

Wojciech Wójcik — lider z wizją, który o OOH wie wszystko!

Wojciech Wójcik jest związany z branżą reklamową od ponad dekady. Swoją karierę zaczynał od sprzedaży jednej ściany wielkoformatowej we Wrocławiu. Dzięki jego zaangażowaniu i wizji Grupa RW rozbudowała swoje portfolio do blisko 300 ścian w całej Polsce, obejmując miasta G8 oraz byłe miasta wojewódzkie. Jego podejście do budowania relacji i rozwijania rynku reklamy zewnętrznej jest kluczowym elementem sukcesu Grupy RW.

Grupa RW wspiera globalne marki oraz lokalne biznesy, tworząc kampanie z wykorzystaniem 11 typów nośników reklamowych, takich jak m.in. murale, DOOH, billboardy, reklamy przy autostradach i w centrach handlowych. Ma swoje biura we Wrocławiu, w Warszawie i Białymstoku. Zatrudnia osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży.

Rola i trendy w reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna (OOH) w Polsce dynamicznie się rozwija, szczególnie w obszarze nośników cyfrowych (DOOH). Według raportu Publicis Groupe, w pierwszym półroczu 2024 roku wartość rynku reklamowego w Polsce przekroczyła 6,1 mld zł, co stanowi wzrost o 9,8% rok do roku.

Zrównoważony rozwój w reklamie zewnętrznej staje się coraz bardziej istotny, zwłaszcza w kontekście integracji reklam z przestrzenią miejską. Reklama zewnętrzna może być nie tylko efektywnym narzędziem marketingowym, ale także elementem wspierającym zrównoważony rozwój i estetykę przestrzeni publicznej.

Dołącz do ludzi, którzy kształtują rynek reklamy zewnętrznej ​

OOHlife Izba Gospodarcza serdecznie zaprasza do współpracy. Wspólnie możemy kształtować przyszłość reklamy zewnętrznej w Polsce. Po więcej informacji zapraszamy na stronę 👉 oohlife.org.

Masz pomysł na kampanię? Napisz do nas: biuro@gruparw.pl  

Podpowiemy, jakie nośniki i lokalizacje najlepiej sprawdzą się dla Twojej marki.